Malosi-cell Battery nofoaga eletise feavea'i

O se fale eletise feavea'i e pei o se maa tele.E mafai ona totogi ma teu le tele o le paoa ona tufatufa atu lea i soʻo se masini poʻo se masini e te faʻapipiʻiina.

A'o pisi olaga o tagata ma fa'alagolago i mea tau eletise, o nei masini laiti ae mamana ua sili atu ona taatele ma lauiloa.E fa'atuatuaina pe o e alu ma mana'omia se puna eletise feavea'i maufaatuatuaina, pe mana'omia se fa'amaumauga i le fale pe a pe le paoa.Po o le a lava le mafuaʻaga, o le eletise feaveaʻi o se tupe faʻaalu tele.

Ole fesili pito sili ona mamafa e te ono iai pe a mafaufau i nofoaga eletise feavea'i pe mafai ona latou fa'atumu telefoni ma komepiuta feavea'i.E lelei le tali.E tusa lava po o le a le maualuga o le voltage e te setiina, pe o le a le feaveaʻi, ma le ituaiga e te faʻatau, o le a lava le malosi mo masini eletise laiti e pei o telefoni feaveaʻi ma komepiuta feaveaʻi.

Afai e te fa'atau se PPS, ia mautinoa o lo'o i ai le tele o faleoloa masani e te mana'omia.E tele avanoa eseese ua fuafuaina mo masini laiti e pei o taavale eletise ma maa feaveaʻi.Afai e te totogia le tele o masini laiti, ia mautinoa o loʻo i ai i lau fale eletise le numera saʻo o outlets.

Matou te sui lapopoa ma maua mea laiti mo fale.Mafaufau i mea faigaluega umukuka: fa'afefete, fa'afefiloi, microwave.O lo'o iai fo'i mea ta'alo DVD, sipika feavea'i, pusaaisa laiti, ma isi mea.O nei masini e le totogia pei o telefoni ma komepiuta feaveai.Ae, e tatau ona e faʻafesoʻotaʻi ina ia mafai ona faʻaaogaina.

O le mea lea, afai e te fuafua e faʻaoga le PPS e faʻamalosia ai ni nai masini laiti i le taimi e tasi, e tatau ona e vaʻavaʻai i lo latou gafatia, ae le o le numera o faleoloa.O le nofoaga e sili ona maualuga le eletise, e tusa ma le 1500 Wh, e tusa ma le 65 itula o le DC ma le 22 itula o le AC.

E te mana'o e fa'aola meaafale e pei o se pusaaisa lapo'a, ta'avale se ta'ele ma fa'agogo, pe fa'ae'e se ta'avale eletise?Atonu e mafai ona e fafagaina na o le tasi pe lua i le taimi, ae le umi tele.Tala fa'atatau o le umi e mafai ai e se fale eletise feavea'i ona fa'aola nei masini tetele mai le 4 i le 15 itula, fa'aaoga tatau!

O se tasi o atina'e fou fiafia i le PPS tekinolosi o le fa'aogaina lea o le malosi o le la mo le fa'atumuina, nai lo le eletise masani e ala i le pa puipui.
O le mea moni, talu ai ua sili atu ona lauiloa le malosi o le la, ua talanoa tagata e uiga i ona tulaga le lelei.Ae ui i lea, o se punaʻoa lelei, malosi, ma faʻafouina o le malosi.

Ma o loʻo faʻatupulaia vave le pisinisi, o lea ua oʻo i le taimi e fuafua ai aʻo leʻi faʻateleina tau.
Afai e te manaʻo e alu ese mai le faʻasologa, e mafai.Faatasi ai ma se eletise feaveaʻi faʻatasi ai ma le faʻaogaina o le la, e mafai ona e mauaina mea uma e te manaʻomia mai le siosiomaga.


Taimi meli: Nov-07-2022